Scheepsschilder

Langenberg DV 875

Het schilderwerk van de Langenberg DV 875

Bekijk de foto's van dit project


Aankomst boot.  Doordat de loods erg vol staat moet de boot rechtstreeks van de vrachtwagen in de loods getakeld worden.

 

Nu kan de boot diagonaal in de loods staan, zonder dat de boot op een kar staat. Wel zo prettig als aan het onderwater schip gewerkt moet worden. Plamuren dak.

 

Plamuren romp.  Alles goed afplakken.

 

De hele boot is geplamuurd en kan nu airless afgespoten worden. Spuiten boot. De romp is na het spuiten geschuurd.

 

Het schilderen gebeurd met de hand. De romp staat in de verf. De geschilderde romp goed afplakken. Want het onderwaterschip moet nogmaals gespoten worden.

 

Spuiten onderwaterschip.  Over de epoxy wordt een gele schakellaag heen gezet.
Hier na kan deze met zwarte anti-fouling worden afgewerkt.

 

Het uitzetten van de biezen. Links staat het dek al in de anti-slip. Het eindresultaat.

 

De boot is klaar en gaat terug naar de werf, waar deze verder wordt afgewerkt. Takelen boot.

 

 Terug op de vrachtwagen.

 

Op weg naar de werf.

 

terug



Janita Top Webontwikkeling